Search

Mám nový batoh ze sportovní prodejny mezinárodní velikosti. Po týdnu nošení se mi roztrhl. A tak si zaběhnu na prodejnu:

Prodavač: „Chcete ho vyměnit?“

Já: „Ano, super.“

P: Dobře, přijde vám sms, jak to proběhne.

Ubíhá 6 týdnů, sms nikde, tak tam znovu zajdu:

P: „Vám nepřišla sms?“

J: „Ne.“

P: „No, my vám ho nevyměníme, ale dáme vám poukaz! Pecka, ne?“

J: „Aha, takže vy mi dáte poukaz a já si za ten poukaz znovu koupím stejný batoh? Není to zbytečně složité?“

P: „Ne, to je náš obvyklý postup.“

Objednávám tedy znovu stejný batoh. Sms tentokrát přijde. Vracím se znovu do prodejny:

P: „Jejku, mně ten poukaz nejde načíst na pokladnu. Počkejte zavolám na support. Hmm, nikdo to nebere, asi tam o víkendu nikdo není. Přijďte v týdnu, jo?“

Blik, podobná příhoda rok stará. Urvala se mi podrážka od pohorek, které jsem koupila v malinké prodejně jednoho horského nadšence.

P: „Ajaj, mám pro vás tyto možnosti. Opravíme vám to a dáme vám 20% slevu na jednorázový prodej u nás plus prodloužíme záruku. Nebo vám je vyměníme.

J: „A mohla bych si za tu vybrat něco úplně jiného?“

P: „Jasně, že jo, Nemám s tím problém.“

Odcházím po 20minutách.

Strnulost systému bere lidskou přirozenost. Nebo ne?  A když nejste účastník, tak první příhoda je dokonce vtipná…když jste účastník je tristní…

 

 

Irena Vrbová

 

 

Sdílejte

Další příspěvky

Dovolená?

Předevčírem naproti mně dosedla klientka. „Letos, jedu na tři týdny na dovolenou, celá rodina. Nebyla jsem pořádně 5 let.“ „A

Jistota získaná prožitkem

O víkendu koukám na sociální sítě a ejhle jedna má kámoška se vdává… Hmm….vždyť nedávno měli krizi…. Ale fakt, bere